VJEČITO DIJETE U TIJELU ŽENE


Protutnjile godine kao teretni vozovi. Jedna za drugom, otišle u nepovrat. Svaka je bivala brža, te pitam se danas...kuda im se to žuri?
Sjećam kao da juče bješe, djevojčice od 15 ljeta. Koja i dalje diše u meni, al' novo ruho ima sada. 29 pristiglih vozova, a kao da je tek prvi. Iznova se radujem svakom i ne prihvatam stanice zrelih dama. Iznova kupujem karte za "Childrenland". Zemlju snova u kojoj nikada neću odrasti. Još gorim od uzbudjenja kad kazaljke se sklope i još sa radošću čekam. Ne plaše me brojevi, oni su obična gluparija. Duša je ono što ne smije stariti, ona nema bore i pjege. Jer, postoje ti neki ljudi koji su se stari rodili. Koji se ne vesele suncu, pticama, rodjendanima...koji sitnice smatraju glupim, nesposobni zavoljeti trenutak. A postoje i ljudi koji su vječita djeca. Koji u poznim godinama i dalje maštaju o tome šta će biti kad odrastu. Ja sam jedna od tih zanesenjaka. I ne govorite mi da sam luda i da živim u oblacima. Ja samo ne želim odrasti nikada. Živim u svom svijetu u kom mogu biti sve što poželim. Ja sam vječiti sanjar i veliko dijete na pragu tridesetih. I koga briga, nikada svjećicama ne može biti usko. Uvijek torta može biti veća i šira.

Stalno trčiš za boljim sutra i uvjek imaš ciljeve veće.
U težnji budan prespavaš jutra.
A život teče...i vrijeme teče.
Ljut si jer kiša napolju pljušti, ili jer sunce previše sija.
Ljut si zbog snijega, il' zbog oluje.
Nadje se razlog da ti ne prija.
Stalno te neko zove i smeta i želiš malo da budeš sam.
Crv po mislima šeta li, šeta...uvjek ti neko remeti dan.
Budiš se namršten, namršten ležeš, i pitaš kad će da bude bolje.
Svoju omču sam sebi stežeš, te čudiš se, što si bez volje.
Pitanja trista vrzmaš po glavi, stalno te nešto štipa, golica.
Surovost svijeta te bolno davi, dok sam si sebi izdajica.
Raduj se kiši, osjeti sunce.
Gledaj oluju, mrazu se divi.
Razvuci osmijeh, pleši uz vjetar.
Poludi danas, jednom se živi.
Ne brini brige, prolazno sve je, probleme svoje baci u bezdan.
Raduj se cvijeću, snijegu što veje.
Svega je mnogo, ŽIVOT JE JEDAN.

Коментари

Популарни постови са овог блога

~ VRIJEDIŠ ONOLIKO KOLIKO VRIJEDI TVOJA TORBA ~

POZITIVNO RAZMIŠLJANJE JE OPASNO

DUPEUVLAKAČI