GDJE SU NESTALI MUŠKARCI?


Prolazim gradom i pažnju mi skreće muškarac u pocijepanim farmerkama...imam osjećaj da je pobjegao iz naručja nekog gladnog lava, a majica puna nekih rupa, kao da je jato moljaca imalo žurku. Pertle se vuku po podu, pa se pitam da li ga zaista juri neko kada nije stigao da ih veže? Zatim nailazi drugi u slim farmerkama i  haljini (makar mislim da je haljina). Zaključim da je pozajmio od majke ili sestre, mora da ima opravdan razlog. Par koraka dalje stoji Goku. Počinjem da se pitam da li je sa mnom sve u redu. Vidio je moju grimasu, te okrenem glavu, da me ne bi gadjao užarenom kuglom (jer valjda je sve moguće). U tom trenutku, sudarim se sa likom koji na sebi ima odranog tigra i doživljavam blaži srčani udar. Pravim se da sam dobro i pitam se da li me snima neka skrivena kamera možda? Da li je maskenbal u gradu? Ili sam ja počela da ludim? Pitam se gdje su nestali MUŠKARCI? U šta su se pretvorili? Ko je taj ko diktira trendove i kaže da je stil ovaj užas koji vidjamo svakodnevno? Možda je u meni problem...evo ne znam.

Коментари

Популарни постови са овог блога

~ VRIJEDIŠ ONOLIKO KOLIKO VRIJEDI TVOJA TORBA ~

POZITIVNO RAZMIŠLJANJE JE OPASNO

DUPEUVLAKAČI