MIRISI PROLJEĆA



Ta jutra u pidžami i čaj od žalfije koji miriše na poljsko cvijeće. Prve ljubičice u vazi i tragovi sunca koji šaraju prozorsko okno. Maleni vrabac koji veselo skakuće po terasi i kalendar koji viče da je proljeće blizu. Oh kako volim mart! U nosu mi je miris lala, koji ni kiša ne može oprati. Srce mi treperi od nekog uzbudjenja i zatvaram oči na sekund...
Dobro mi došao moj dragi marte, mjesecu mog rodjenja, mjesecu koji miriše na proljeće, na prve ljubavi i očekivanja. U meni kulja lava emocija. Trenutak čiste sreće, kada shvatiš da možeš biti radostan bez povoda. Pronadješ razlog u svemu. I živiš trenutak, svjestan dara koji imaš. Dara zvanog ŽIVOT.

Коментари

Популарни постови са овог блога

~ VRIJEDIŠ ONOLIKO KOLIKO VRIJEDI TVOJA TORBA ~

POZITIVNO RAZMIŠLJANJE JE OPASNO

DUPEUVLAKAČI