INSOMNIJA



Ja sam jedna od onih koji vole budni dočekati zoru. Zapravo potpuno nenamjerno. Jedna od onih koji se nakon ponoći sjete kako nisu oprali kosu ili oribali kadu...ili onih kojima naprasno sine ideja da u 01 h ujutru prave palačinke ili kolač za sjutra.
Baš kada bih mogla zaspati, na tv-u počne neka zanimljiva emisija tipa "House of horrors" te ostajem budna sve do svitanja i ono malo sna što mi je došlo na oči, nakon toga me napusti. Obećam sebi da ću apstinirati od ID kanala, jer i pred zoru, kada me pokosi prvi san, uglavnom imam košmare tipa: prskam kuću luminolom ili smišljam gdje zakopati komšiju. Taman odlučim da zaspim ranije, kad na fejsu vidim članak da sirene postoje, pa zaintrigirana time guglam do 05 h ne bih li saznala gdje su se to skrile male sirenice koje mi kradu san i ove noći. Ujutru sa očima poput žabe kreketuše, proklinjem sirene i obećam sebi da ću uveče leći ranije. I ponovo dodje ponoć, a neka kuvarica iz grupe na fejsu objavila nevjerovatan trik kako očistiti pećnicu za 3 minuta. I sija pećnica kao dijamant, a to bi bila šteta ne vidjeti. Pa se sumnja uvuče u mene, te odem malo na forum da vidim iskustva drugih žena (šta one kažu na ovu temu). I htjela, ne htjela, čujem komšijskog pijetla kako pozdravlja novi dan i ovog jutra...dok ja tražim recept za čišćenje pećnice, ili mafine iz mikrotalasne (koju inače nemam). I tako iznova svake noći ja žudno upijam znanje, da ne bih propustila slučajno recept za pravljenje domaćeg sira ili preskočila da vidim Daru Bubamaru koja je izgubila par kilograma zbog operacije slijepog crijeva. I ujutru se iznova kajem uz onu Borinu "I uvek svečano obećam a znam da lažem u sebi..." i kuvam litarsku kafu ne bi li mi pomogla da se otrijeznim i ličim na žensko.

Коментари

Популарни постови са овог блога

~ VRIJEDIŠ ONOLIKO KOLIKO VRIJEDI TVOJA TORBA ~

POZITIVNO RAZMIŠLJANJE JE OPASNO

DUPEUVLAKAČI