MOJ PUT OD NESIGURNOSTI DO BLOGA



Pišem od svoje sedme godine i olovka i papir su slikarsko platno
moje duše. Nažalost nisam upisala književnost, jer nekada sudbina umiješa svoje tanane prste, te šahovsko polje naših snova, oboji bojom koja njoj odgovara. I izmiješa figure i zamijeni im mjesta, a mi u čudu gledamo spektakl kao nijemi posmatrači.
Znajući za moju strast prema pisanju, drugarica mi je predložila da napravim blog, na šta je moja prva reakcija bila "NE DOLAZI U OBZIR". Ko sam ja da bih pisala blog uopšte i koga moj blog može da zanima? I šta ako mi neko pronadje manu, te pokuša da mi oduzme užasnu želju za pisanjem? Iznenadila me je sopstvena nesigurnost i strah koji osjećam od nečeg što još nije ni započeto. Blog nije ni otvoren, a ja već u glavi imam viziju neuspjeha? Gdje je nestala ona Ivana koja ne haje za druge i koja sigurno korača u nove pobjede? Zar je dozvolila da joj nebitni ljudi prazne duše, koji svakoj boji dodaju crnu, da joj oni biraju stazu po kojoj će da hoda? Još istog dana sam sjela i napisala dvije priče. I otpustila sav onaj nametnuti strah koji su mu drugi ulili. Jer mi smo rodjeni kao savršena bića, bez kompleksa i bez straha od osude i neuspjeha. A vremenom smo sebi dozvolili da budemo rob tudjem mišljenju i da tapkamo u mjestu iz bojazni da ne učinimo korak drugačiji od onog koji se očekuje. Rodjeni smo sa krilima punim nade, a strah ih svakog dana podrezuje sve više. Svi u sebi krijemo neiscrpni potencijal za nešto. I svi smo posebni i nadareni za različite stvari. Bolje je napraviti prvi korak, pa makar bio i pogrešan, nego tapkati u mjestu pitajući sebe "Šta da sam imao hrabrosti?" Zbog tog straha gubimo mogućnost da budemo srećni, zbog straha propuštamo vozove koji nas vode do mjesta našeg uspjeha. Zbog straha živimo sa pogrešnim osobama i preživljavamo scenario iz najgore more. Zbog straha čeznemo za nekim ljubavima. Zbog straha životarimo praveći se da je sve u redu. Pa da li je par podsmjeha i kritika dovoljno jako da nas odvrati od prilike da budemo srećni i da parališe moć koja je u nama?
Ja sam Ivana i dobro došli na moj blog 😊

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

~ VRIJEDIŠ ONOLIKO KOLIKO VRIJEDI TVOJA TORBA ~

POZITIVNO RAZMIŠLJANJE JE OPASNO

DUPEUVLAKAČI