ELVIS JE ŽIV, UMRO NIJE


Jedna #tb fotka sa bratom Elvisom.
Malo sam šetala Malangom i pjevušila, kada me je nečiji dodir vratio u stvarnost. Nisam znala da li sanjam, ispred mene glavom i bradom čika Eki stoji. Kaže: "Mala ti si nova Merlin, slušaj dobro što ti velim. Mo'š me zvati čika Prisli, nisam mrtav, to se misli. Budi moja nova muza, ali prvo pitaj muža."
Ja malo šokirana, objasnim mu kojim povodom sam tamo i čime se bavim, a on kaže :"Prijatno sam iznenaDŽen, da baš tebe ovdje nadjem. Fudbal pratim svake srijede, od nervoze dobih sijede. Lopičićev ja sam fan, možemo za vikend van'. Volio bih dres da imam, da u njemu pjesme snimam."
Ja mu naravno ispunim želju i poklonim mu dres. Sledećeg vikenda izašli mi u jedan fensi lokal, on presrećan...Penje se na binu i kaže: "Ivanice draga dodji, svirajte nam jednu staru...mikrofon u ruke uzmi, da pjevamo mi u paru."
 I tako, zasviraše oni "Ivana se po Malangu šeta", na opšte iznenadjenje. Kasnije nam je uz pićence objasnio da je on rodom iz Plava, ali su se njegovi davno odselili.
Eto, da ne dužim.Tako je nastala ova spontana fotografija, meni veoma draga.

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

~ VRIJEDIŠ ONOLIKO KOLIKO VRIJEDI TVOJA TORBA ~

POZITIVNO RAZMIŠLJANJE JE OPASNO

DUPEUVLAKAČI