DALI i vi SUMLJATE?



Jedna stvar koja me uvijek iznova iznenadi je činjenica da je uskoro 2017. godina na izmaku, a da pojedini ljudi i dalje nisu naučili kako pisati odredjene riječi. 
Interesantno je što nikada ne sumLJaju da su nepismeni, te sa ponosom komentarišu javno. Stoga sam odlučila objaviti jednu kratku, šaljivu pjesmicu u čast svih onih koji NEZNAJU ili NEŽELE znati.
             
PISMO MOJOJ DRAGOJ

Kazao BI nešto, mada NEBI SMIJO, zaljubljen u tebe dugo ja sam BIJO. Osjećanja svoja predugo sam KRIJO, pa sam te zauvijek dušo IZGUBIJO. Da nastavim dalje, jednostavno NEZNAM, bez pogleda tvog, ja tonem u bezdan. Pitam se ponekad, DALI SUMLJAŠ možda, da svi snovi moji pripadaju tebi? DALI  šanse im'o BI, da sve sam ti kaz'o, ili ni tad draga, moja bila NEBI? NAJAČE te kažu prva ljubav boli, sto put sam se zbog tog obratio Bogu. I on mi je REKO' da ti drugog voliš, al' preboljet tebe nikako NEMOGU. Niko mi te neće voljeti ovako, srećnija bi SAMNOM ti Andjelka bila. Koliko sam suza zbog tebe isplak'o, i zbog onog tvog, zubatog debila. NETREBAJU meni novci ni dukati, samo tvoja ruka da me nježno dira. Al' neko je rodjen da nesrećan pati, NEZNA srce koga NESMIJE da bira. JESILI se ikad zapitala možda, DALI nekom noćas ti HVALIŠ do srži, DALI neko NEMOŽE zbog tebe da spava? DALI NEČJE srce na vatri se prži? NEMOGU ovako da živim ja više, KUPIJO sam kartu ja u jednom pravcu. Možda te daljina iz srca izbriše, možda mi daljina, pomogne kukavcu. Gdje god krenem Andjo, pričaju OD tebi, kažu DASI cura najljepša u kraju. A ja skrivam oči, da plakao NEBI , NEMORAJU svi za ovo da znaju. Maštao sam dugo o kući kraj rijeke, te kako nas iz sna bude male ptice. Kako skupa dijelimo jedan mali SENGVIČ, te za ručak jedemo sočne KUBASICE. Tužno je kad srce ispuni gorčina, kad život te smori i sve to zbog žene. Sanjao sam da ĆE MO imat kćer i sina, a dobio samo, prc RAZOČARENJE.

Vjerujem da vam se dopala ova ljubavna pjesma, te da shvatate šta je pjesnik zaista želio reći. 

😄👋🏻

Коментари

Популарни постови са овог блога

~ VRIJEDIŠ ONOLIKO KOLIKO VRIJEDI TVOJA TORBA ~

POZITIVNO RAZMIŠLJANJE JE OPASNO

DUPEUVLAKAČI