~ KAKO JE INTERNET UTICAO NA MOJ MOZAK ~



Šta su to društvene mreže učinile od nas, nisam shvatila čak ni onog momenta kad sam svom tadašnjem momku a sadašnjem suprugu, poslala hitnu poruku, da mi pokosi jagode na fejsu jer nemam interneta, a moraju se okositi tačno u 16:00 h (a on je tada bio u Belgiji inače). Ne, zaista nisam shvatila čak ni onog trenutka kada mi je neka gospoja sa Malte poslala prijeteću poruku, jer je moja lutka iz neke kretenske igrice "Mall world" pobijedila njenu na izboru za virtuelni Miss svijeta. Tu sam samo spoznala da je i nervno oboljelim ljudima internet lako dostupan, te joj uputila zaista prijateljsku poruku da ode kod psihića dok još nije kasno.
Šta su društvene mreže učinile od nas, shvatila sam tek onog momenta kada mi je mama pokazala neku crno bijelu fotografiju na kojoj je 10 muških osoba i medju njima moj pradjed. A ja sam je uzela u ruku i sa dva prsta pokušala zumirati pradjeda. 😐

Osim te situacije, desilo mi se (a dešava mi se i danas) da uzmem "prave" novine u ruku, te ispod članka krenem tražiti komentare. I eto, dan kad sam shvatila da sam definitivno zavisna od interneta, bio je kada se nisam potresla što ne mogu osušiti kosu na -2 stepena zbog nestanka struje, jer je najvažnije da imam odličan 3g internet i što je veoma bitno, mobilni punjač na kom mogu još minimum 3 puta napuniti telefon. A mozgova će bit, ko šiša upalu.🤭

Коментари

Популарни постови са овог блога

~ VRIJEDIŠ ONOLIKO KOLIKO VRIJEDI TVOJA TORBA ~

POZITIVNO RAZMIŠLJANJE JE OPASNO

DUPEUVLAKAČI