JEDNOG DANA BIĆU MILIONER



Veliki sam ljubitelj smutija, te sa punim pravom mogu reći da sam pravi expert po tom pitanju, mada ni moj muž ne zaostaje za mnom. Znao je tako da me iznenadi ujutru kada se probudi prvi, te da me ukusan napitak čeka na stolu, sve dok mi jednog dana nije postalo sumnjivo, te sam ga pitala da li dobro gleda kad otvara urme, jer nerijetko i sama nadjem crva. Na to pitanje me je prvo začudjeno pogledao, te potom odgovorio kako on nikada nije pronašao crva. Na moje iznenadjenje, on se iznenadio još više, te me nakon par minuta pitao kako crv izgleda. Tu mi već umalo smuti nije izašao kroz nos, te sam vrlo brzo otvorila par urmi i naravno pronašla ne samo jednog. On je bio veoma začudjen i rekao mi "Aaaa znači to su crvi. 🤔 Nema veze, svakako se samelju. Stvarno ne mogu vršiti autopsiju nad urmom." Tako su završila mala slatka iznenadjenja, koja su imala zasigurno lijepu namjeru, koja je nažalost poprimila sasvim drugi efekat.
Drugo stvorenje koje je užasnije od crva, a koje se našlo u mojim ustima bila je uhorača  🤢  .Tek sam stigla u Cg, te uzela malo mlijeko da ga popijem (ali što bi moja baba rekla, "Dja'o mi ga je popio" tog dana). Kako kraj frižidera imamo teglu punu slamki, nasumično sam odabrala jednu i iz prve dobila džek pot. Kako sam povukla kroz slamčicu malo mlijeka, osjetila sam da mi se nešto mrda u ustima. Odlučim da ispljunem, kad imam šta da vidim. Kraj noge mi gmiže živa uhorača. Suvišno je reći da sam imala predinfarktno stanje.

Nakon toga mi je sve manje više postalo nekako jestivo, te sam tako u Forci pronašla podužu dlaku u sred torte, gusjenicu u supi u luksuznom restoranu, uhranjenog mrava u nes kafi, te još par crvića u slatkom krompiru, voću i slično. Nakon ovog sam došla do zaključka da sam zaista srećne ruke, te sam počela da igram tombolu, jer sudeći po ovome, ko zna... 👀

Коментари

Популарни постови са овог блога

~ VRIJEDIŠ ONOLIKO KOLIKO VRIJEDI TVOJA TORBA ~

POZITIVNO RAZMIŠLJANJE JE OPASNO

DUPEUVLAKAČI