NAJVAŽNIJA SPOREDNA STVAR NA SVIJETU



Ljudi nerijetko kažu da je fudbal najvažnija sporedna stvar na svijetu. Da moj život nije krenuo u tom smjeru, možda nikada ne bih shvatila značenje tih riječi. Zahvaljujući fudbalu, postala sam ptica selica, te naučila svaki grad doživjeti kao svoj dom. Naučila sam se prilagodjavati lako, upoznati druge kulture, steći prijatelje koji su mi dokazali da ni religija kao ni boja kože ne čini nekoga čovjekom. Naučila sam da se pozdravljam bez suza, da živim trenutke, ne odredjene datume. 
Fudbal mnogi smatraju razonodom, dok je za mene on ŽIVOT. 

Fudbal su selidbe. Fudbal su druženja. Fudbal su porazi. Fudbal su neprospavane noći i onaj sudija koji nekada nije fer. Fudbal su pobjede, iza kojih stoji mukotrpan trud. Treninzi po kiši, kao i oni na +40•. Fudbal su ljetovanja u decembru, Uskrsi, Božići, slave...u tudjim stanovima, u nepoznatim gradovima, daleko od porodice. Fudbal su rodjendani koje nekada čekaš sam, novogodišnje noći koje nikada ne možeš planirati unaprijed. Fudbal je ljutnja zbog propuštene šanse, razočaranje u neke ljude. Fudbal su rastanci od stare ekipe, te uklapanja u novu sredinu. Fudbal su sve one teške, ponekad manje lijepe ali ipak predivne stvari. A jedan od najljepših trenutaka za mene je upravo ovaj, kada moj suprug pred 40.000 ljudi (a bilo je dana kada je brojka išla i duplo više) dâ gol. Uvijek sam bila njegov najiskreniji sudija i njegova najveća podrška. Najglasniji navijač i najponosnija supruga. I da mogu mijenjati nešto u svom životu, jedino bih dodala još koju utakmicu i još koju pobjedu, koja me uvijek baci na koljena od sreće i dokaže da se trud i rad uvijek isplate. 

Коментари

Популарни постови са овог блога

~ VRIJEDIŠ ONOLIKO KOLIKO VRIJEDI TVOJA TORBA ~

POZITIVNO RAZMIŠLJANJE JE OPASNO

DUPEUVLAKAČI