ČEMU ME JE NAUČIO RIJALITI ŠOU "ZADRUGA"



Posljednjih dana, ili bolje rečeno mjeseci, jedna od glavnih tema u medijima je rijaliti šou Zadruga. Moram priznati da sam ranije takav vid programa smatrala hranom za maloumnike, a onda sam vidjevši da se na internetu vodi pravi rat izmedju dva klana "SL" vs "KIJA", odlučila vidjeti o čemu se radi. Zaintrigirali su me komentari tipa "Luno naša mite volimo. Boginjo, ljubav jačaje od svega. Izdrži te bodrimovas zauvek iz Munich, negovorim srbski dobro, nezamerite." 
Ili oni komentari drugog klana "Pahuljice izdrži bitku! Nikad sreće nemo ceo život bijo nesrećan slepac jede go*na plakaće on za Kiju bićemu kasno." 
I tada nastupa moje prosvjetljenje!💡 
Dakle, vjerovali ili ne, ono što možete naučiti i kakvu pouku možete izvući iz rijalitija, ne uči se ni u školi ni na fakultetu. Tako sa punim pravom mogu da kažem da sam sazrela u svakom smislu te riječi, za ovih par mjeseci koliko pratim Zadrugu.
Prvo što sam naučila je, da je crkveni brak MUST HAVE ako želiš biti u trendu. Odeš fino u crkvu, ili još bolje neki fensi manastir, unajmiš fotografe, pozoveš rodbinu, tamo se zakuneš da ćeš i u dobru i u zlu biti uz svog bračnog druga, napraviš slavlje tim povodom, e sad ako ti sa strane naidje neka da je opališ, Bože moj. Pa neće Bog zamjerit, kad jedna ljudska gromada kakav je Miroslav Ilić fino kaže "Nije život jedna žena".

Druga stvar koju sam naučila je, da prije nego se oženiš, mlada mora proći magnetnu kod tvojih kući, prvenstveno kod tvoje mame. Ako mamita smatra da nije prava, jer je recimo za razliku od tebe školovana, elokventna, inteligentna, pa bi se pored nje osjećao kao niko i ništa (a to nisi 😉) taj brak je osudjen na propast. Jer nije te ona bre podizala 25 godina, da bi tamo neka školovana od tebe napravila gospodina.

Treća stvar koju sam naučila je, da sve što želiš možeš imati, pa tako i oženjenog muškarca. To što je on zauzet je samo plus, jer to znači da si ti mnogo bitna i neodoljiva, kad zauzet muškarac koji je apstinirao duži period (žena mu se operisala, sram je bilo) poželi sex sa tobom i to u sred štale. Mnogo je bitno da mu "daš" što više puta (lokacija nebitna) jer tako ćeš ga pridobiti u svakom pogledu. Možeš biti i ćelava, možeš zaudarati, biti nesposobna za život, ali ako nekome možeš da ponudiš SEX, ti si draga moja uspjela u životu. Jer pi*ku nema svako, da oprostite.

Četvrta stvar koju sam naučila je, da žena koja poželi da se bori za svoj brak je automatski kurva. Bože moj, kako je nije stid da voli svog muža ej?! Kurva bre, ona našla da se miješa u njegovu vezu od 3 mjeseca, a život mu dala u tih 5 godina. I našla da jede go*na i predje mu preko svih preljuba. Dno, znači dno! Da je valjala ne bi je varao (logično), jer kad muškarac vara ženu, ona je kriva, tu nema šta da se diskutuje. Nemojte poslije "Nisam znala". Takodje, ukoliko par nema djecu, žena je vjerovali ili ne "JALOVA". Kako je sram nije što nema jajnik, ej? Pa svaka normalna žena ima dva jajnika, to je vještica, treba je spaliti. 

Peta stvar koju sam naučila je, da je vrlo popularno imati ličnog advokata. On služi da bi mogao da tužiš svakog ko ti kaže da si ljudski otpad ili gnjida. Potpuno je nebitno što ti prvi vrijedjaš druge ljude. Što više tužbi imaš, to si moćniji.

Šesta stvar, ali ne manje bitna od prethodnih je činjenica da na Balkanu nije teško biti javna ličnost. Što više udova poližeš, to si na korak bliže da budeš ZVEZDA. Da bi ušao u rijaliti, neophodno je da se baviš prostitucijom, imaš otpusno pismo iz "Laze" ili budeš pjevač u pokušaju. Ukoliko se ne baviš nekim od ova tri posla, onda je neophodno da imaš što duži spisak bivših. Jer tako automatski postaješ potencijalni učesnik. Takodje je poželjno da imaš poznate roditelje, ili da su makar u prošlom vijeku bili poznati, tako što su imali 5 hitova ukupno, pa te oni ubace da zaradiš koji dinar, manje za sebe, više za njih. 

Sedma veoma bitna stvar je, da vam ime diktira poziciju u društvu. Stoga ako se zoveš Radojka, Mileva, Razija i slično, te ti ime nije suviše moderno, obavezno se prekrsti u Sindi, Izabela i slično. Jer tako ćeš biti zapažena i prepoznatljiva.

Osma stvar kojoj me ovaj rijaliti naučio je, da intimno maženje nije vid prevare. Dakle, ukoliko imate jako dobrog prijatelja, a zauzeti ste, ničeg lošeg nema u tome da vam stavi ruku na grudi, opipa vam zadnjicu, ili vi njemu pomazite medjunožje. Ako vas partner zatekne i frapira se, vi ga ubijedite da je lud ili ga napadnite da je bolesnik kad može da mu smeta što vas drug drži za si*u. 

Deveta stvar koju sam naučila je, da jedna dama sebi ne smije da dopusti, da se okupa više od 10 puta mjesečno, ili opere kosu, jer Nino (Bog da mu dušu prosti) ne kaže uzalud "Donesi divlje mirise". Dakle, da biste bile dame, neophodno je da nabavite rep uginulog konja (potrudite se da bude nijansa približna vašoj boji kose), pa ga zakačite na vrh malog mozga, da suptilno pada preko vaših ledja. Kada je u pitanju higijena, dovoljno je da svakog dana proluftirate medjunožje na par minuta, jer ukoliko se perete često, vaši tjelesni sokovi mogu izgubiti prirodnu aromu, koja vas izdvaja iz mase. Nikada ne kupujte veš svijetlih boja, jer nakon 15 dana nošenja neće izgledati lijepo. Dakle, neophodno je da veš bude tamnih nijansi i da sačekate da dobije lijepu koricu, prije nego ga promijenite, samo pripazite da se ne slomi. 

Deseta možda najbitnija stvar koju sam naučila iz ovog rijalitija, meni nije potrebna, ali će možda poslužiti nekoj od vas. Ukoliko se niste još udale, neophodno je da nabavite pramen kose osobe koju želite vezati za sebe, a ukoliko je isti oženjen, morate se malo više pomučiti pa nabaviti veš njegove supruge. Sve to odnesite kod vračare, koja će vam napraviti i brojanicu od metra, sa krstom naopako, a ukoliko plan na kraju ne urodi plodom, ostajete vam samo da tu istu brojanicu svežete za neko debelo drvo i objesite se. 

I na kraju jedanaesta stvar koju sam naučila gledajući Zadrugu, tiče se opšteg obrazovanja. Tako sam recimo naučila da je glavni grad Poljske, ni manje ni više nego Češka, a Španije Liverpul i Barselona. Kao i to da Portugal nema glavni grad jer je to država Portugalija. Naučila sam i da je jedna od Skandinavskih zemalja Dalmacija, te da postoje narodi Romeo (ROMANI). Kao i to da Evropa ima 3 kontinenta.

I za kraj, pazite na svoje ponašanje i nikad se ne rugajte drugim ljudima, jer ovaj tekst bih završila citatom na tu temu, jednog od najpoznatijih učesnika. A citat kaže "DŽABA TI MAJICA ARMANI, KAD TI JE PONAŠANJE DJOGANI."

Коментари

Популарни постови са овог блога

~ VRIJEDIŠ ONOLIKO KOLIKO VRIJEDI TVOJA TORBA ~

POZITIVNO RAZMIŠLJANJE JE OPASNO

DUPEUVLAKAČI