RAZLIKA IZMEDJU MUŽA I MUŽIJAKA



Zbog života kakav vodim, imala sam priliku da upoznam mnoge žene, iz raznih krajeva svijeta. Imala sam priliku upoznati i razne parove, medjutim ono što me nagnalo da započnem ovu temu, jeste riječ MUŽ. Dok sam bila suviše mlada, smatrala sam da se ta riječ vezuje za osobu koja je vaš zaštitnik i sa kojom dijelite krov nad glavom i planirate (ili već imate) potomstvo. A onda sam nekako došla do zaključka da postoje dva tipa životnih saputnika. 

MUŽ I MUŽIJAK.

MUŽIJAK je osoba koja u većini slučajeva ima kapacitet mozga, tek toliki da umije izračunati koliko košta jedna Chanel torba, koju će njegova ženka otplaćivati u naturi narednih par mjeseci, skupljajući za njim čarape, bokserice i znojave majice, koje nakon nošenja završe na podu. Od ženke se takodje očekuje da bude poslušna, da dobro kuva, te da ukoliko se on zaželi domaće pite, ona sirota momentalno razvija kore, kojima će on kasnije naći manu. Ovo nije pravilo, ali mužijak ima istančano čulo ukusa, stoga mu teško gospodja ženka može udovoljiti. Mužijak voli da provodi vrijeme sa prijateljima, a dva dana u sedmici izdvaja za svoje mladunce i životnu saputnicu. On voli gledati druge žene, te svojoj izmučenoj ženki nabijati osjećaj niže vrijednosti...
Često čujem da treba ponešto i istrpjeti, zarad dobrog života. 
A sta je to dobar zivot uopste?
Za mene je dobar život ispunjen ljubavlju i mirom. Jutra okupana poljupcima i zadovoljstvo uprkos preprekama. Za mene je dobar život dan prepun smijeha i dijeljenje. Makar to bio i jedan maleni kolač, ali podijeliti ga na pola. Za mene je dobar život znati da bi zbog vas neko skočio u vatru. Za mene je dobar život sve osim novca. Jer on jeste neophodan, ali znajte da ne može kupiti sreću. 
I eto, u tome je razlika izmedju MUŽIJAKA I MUŽA. 
Imati muža znači poštovati sebe. I ne razvijati pitu zato jer moraš, već jer tvoja duša tako želi. Muž je osoba koja uliva samopouzdanje i sigurnost. Osoba koja će ženu staviti na pijedastal, makar ga ostali mužijaci nazvali papkom. Muž je osoba koja dukate nosi u srcu. Onaj ko te nikada neće poniziti i dozvoliti da mu budeš sluškinja. 
MUŽIJAK lovi, dok MUŽ štiti. 
MUŽIJAK vam nabija komplekse, dok MUŽ čini da se osjećate posebno, u širokoj spavaćici dok vam pms tutnji kroz vene. 
MUŽIJAK vas kritikuje, dok  vam MUŽ dijeli savjete.
MUŽIJAK smatra da takvih kao što ste vi ima na svakom uglu, dok MUŽ zna da se takva samo jednom radja. 

I nakon svega, zar nije čist mazohizam za životnog saputnika izabrati MUŽIJAKA?
5C94DC3C-D837-4356-B899-51CB52573E5A-1-1024x768-oriented.png



Коментари

Популарни постови са овог блога

~ VRIJEDIŠ ONOLIKO KOLIKO VRIJEDI TVOJA TORBA ~

POZITIVNO RAZMIŠLJANJE JE OPASNO

DUPEUVLAKAČI